Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je Javni natječaj za podnošenje zahtjeva za potporu iz sektora vina za intervenciju “58.1.b.01. – INVWINE – Ulaganja“.
Prihvatljive aktivnosti i troškovi :
(1) Prihvatljivi troškovi u intervenciji 58.1.b.01. Ulaganja su troškovi nastali tijekom provođenja sljedećih aktivnosti:
a) stjecanja, izgradnje, poboljšanja nepokretne imovine odnosno objekta za proizvodnju vina, čuvanje, skladištenje i prodaju vina
b) kupnje novih strojeva i opreme za preradu te skladištenje grožđa i vina
c) obnove/modernizacije/opremanja infrastrukture objekta za prodaju i prezentaciju vina
d) opremanja laboratorija za kontrolu kvalitete proizvoda od grožđa i vina.
(2) Sve aktivnosti koje su provedene nakon što podnositelj podnese zahtjev za potporu mogu se sufinancirati, osim rekonstrukcije/poboljšanja nepokretne imovine za koje se početak aktivnosti računa od datuma obavljanja kontrole na terenu, a prije donošenja odluke o dodjeli sredstava.
(3) Troškovi kupnje nepokretne imovine, koji nastaju zbog izgradnje/rekonstrukcije/poboljšanja nepokretne imovine, prihvatljivi su u vrijednosti od 10 % od iznosa prihvatljivih troškova izgradnje/poboljšanja nepokretne imovine.
(4) U slučaju kad su u projektu sadržani opći troškovi koji se odnose i na izgradnju/rekonstrukciju/poboljšanje nepokretne imovine i na opremanje, ukupna vrijednost prihvatljivog općeg troška ne može iznositi više od 5.000 eura, a u slučaju kad su u projektu sadržani samo troškovi studije izvedivosti, koji se odnose i na izgradnju/rekonstrukciju i na opremanje, ukupna vrijednost prihvatljivog troška ne može iznositi više od 3.000 eura.
(5) Iznimno od odredbe stavka 4. ovoga članka opći troškovi nastali u pripremi projektne dokumentacije mogu biti prihvatljivi ako su nastali u razdoblju nakon 16. listopada 2023. godine do dana podnošenja zahtjeva za potporu i to:
– ukupna vrijednost prihvatljivog općeg troška ne može iznositi više od 5.000 eura
– u slučaju kad su u projektu sadržani samo troškovi studije izvedivosti, koji se odnose i na izgradnju/rekonstrukciju i na opremanje, ukupna vrijednost prihvatljivog troška ne može iznositi više od 3.000 eura
– prihvatljive su naknade za arhitekte i inženjere, naknade za savjetovanja do 10 % od ukupno prihvatljivog iznosa bez općih troškova, ali ne više od 5.000 eura
– prihvatljive su naknade za studije izvedivosti i troškovi izrade elaborata zaštite okoliša do 2 % od ukupno prihvatljivog iznosa ulaganja bez općih troškova, a u slučaju kad su u projektu sadržani samo troškovi studije izvedivosti ne više od 3.000 eura, dok ukupna vrijednost prihvatljivog troška kad je u pitanju samo opremanje ne može iznositi više od 2.000 eura.
(6) Iznimno od odredbe stavka 1. ovoga članka troškovi proizašli na temelju sklopljenog predugovora kojim se kupuje nepokretna imovina radi izgradnje/rekonstrukcije/poboljšanja nepokretne imovine (trošak uplaćenog predujma) mogu biti prihvatljivi ako su nastali nakon 16. listopada 2023. godine do dana podnošenja zahtjeva za potporu.
(7) Za projekt kojem je cilj izgradnja/rekonstrukcija/poboljšanje nepokretne imovine potrebno je izraditi Glavni projekt i Troškovnik radova i u slučaju kad to nije propisano propisima koji uređuju područje gradnje.
(8) Detaljan prikaz troškova za prihvatljive aktivnosti iz stavka 1. ovoga članka nalazi se u Listi prihvatljivih troškova u Prilogu II. Pravilnika.
Korisnici sredstava za intervenciju 58.1.b.01. Ulaganja su poduzeća u sektoru vina (vinarije, fizičke ili pravne osobe upisane u Vinogradarski registar) koja se bave proizvodnjom i prodajom proizvoda iz dijela II. Priloga VII. Uredbe (EU) 1308/2013 Europskog parlamenta i Vijeća od 17. prosinca 2013. o uspostavljanju zajedničke organizacije tržišta poljoprivrednih proizvoda i stavljanju izvan snage uredbi Vijeća (EEZ) br. 922/72, (EEZ) br. 234/79, (EZ) br. 1037/2001 i (EZ) br. 1234/2007 (SL L 347, 20. 12. 2013.), organizacije proizvođača vina, udruženja dvaju ili više proizvođača ili sektorske organizacije.
Ukupan iznos raspoloživih sredstava je 7.822.750,00 EUR.
Minimalni iznos potpore po projektu je 5.000 EUR.
Maksimalni iznos potpore po projektu iznosi:
Potpora odnosno financijska pomoć Unije u vidu intenziteta potpore iznosi:
a) 50 % prihvatljivih troškova za mikro, mala i srednja poduzeća;
b) 25 % od prihvatljivih troškova za poduzeća s manje od 750 zaposlenih ili prometom manjim od 200 milijuna eura;
c) 24 % prihvatljivih troškova za poduzeća sa 750 i više zaposlenih ili prometom od 200 milijuna eura i više.
Rok za podnošenje zahtjeva za potporu za intervenciju 58.1.b.01. – Ulaganja je od 22. siječnja 2024. godine od 12:00 sati do 01. ožujka 2024. godine do 12:00 sati.
Rezervirajte termin savjetovanja putem kontakta:
info@kritom-consulting.hr ili 099/263-2984 i saznajte kako ostvariti bespovratnu potporu!
Kolačić | Trajanje | Opis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |